قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

قاصدک

قاصدک هان چه خبر آوردی؟

 

از کجا وز که خبر آوردی؟

 

خوش خبر باشی اما ، اما گرد بام و در من بی ثمر می گردی

 

انتظار خبری نیست مرا

 

نه ز یاری ، نه ز دیار و دیاری

 

باری برو آن جا که بود چشم و گوشی با کس

 

برو آن جا که تو را منتظرند

 

قاصدک در دل من همه کورند و کرند

 

دست بردار از این در وطن خویش غریب

 

قاصدک تجربه های همه تلخ با دلم می گوید

 

که دروغی تو دروغ، که فریبی تو فریب

 

قاصدک هان ، ولی آخر ای وای

 

راستی آیا رفتی با باد

 

با توام آی ، کجا رفتی آی

 

راستی آیا جایی خبری هست هنوز

 

مانده خاکستر گرمی جاری

 

در اجاقی طمع شعله نمی بندم

 

خردک شرری هست هنوز

 

قاصدک ابرهای همه عالم شب و روز در دلم می گریند.

 

« مهدی اخوان ثالث »

 

 

**Have a good week**

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری . بار اولمه که می یام وبلاگت . خیلی عالی بود . با احساس بود . خوشم اومد . بازم می یام پیشت . راستی منم به روزم . خوشحالم میکنی بی یای از خودت برام یادگاری بذاری . مرسی . موفق باشی دوست من

فرزاد جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام هدا خانوم
راست میگید شرمنده از این به بعد بیشتر بهتون سر میزنم
این شعری که از اخوان ثالث گذاشتید رو رضا صادقی هم خونده من خیلی دوست دارم.

[ بدون نام ] جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://nima36.mihanblog.com

سلام هدی
یه سوال فنی:آیا راهی وجود داره که ایمیل هامونو مستقیم بدون ورود به یاهو باز کنیم؟
با تشکر .
راستی تصاویر ادبستانو دیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد