قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

 

وقتی تقدیر به دستمان یک لیموترش می دهد

از آن شربت کنیم!!!

خوشبخت کیست؟

و تنها خوشبخت او

 

آن کسی که امروز را روز خود می نامد

 

و با آسوده دلی می تواند بگوید:

 

«ای فردا ! هر چه توانی کن

 

که من امروز را بتمامی زیسته ام.»

 

Have a nice day

 



از خدا توانایی خواستم ...

 

از خدا توانایی خواستم ...

او سختی ها را سر راهم قرار داد تا مرا نیرومند سازد

از او درایت خواستم ...

او مشکلات را به من نشان داد تا آن ها را حل کنم

از او سعادت خواستم ...

او قدرت فکر و عمل را به من داد تا کار کنم

از او شجاعت خواستم ...

او خطرها را پیش روی من قرار داد تا بر آن ها چیره شوم

از او عشق خواستم ...

او گرفتاران را به من نشان داد تا به آن ها کمک کنم

از او یاری خواستم ...

او فرصت ها را در اختیار من قرار داد

هر آن چه را که نیاز داشتم به دست آوردم

پس دانستم خداوند همیشه دعا ها را اجابت نمی کند

گاهی در پاسخ می گوید:«نه بنده ! من راهی بهتر برای تو دارم.»

 

Have a nice day

 



تحول

 

 

اگر شما تغییر نکنید از بین می روید.




یک سال گذشت

 

سلام دوستان

دیروز قاصدک یک ساله شد. به همین زودی یک سال گذشت.

 

 

 

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق