قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

ماه من غصه چرا ؟!

ماه من، غصه چرا ؟!

تو مرا داری و من

هر شب و روز ،

آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

کارآنهائی نیست که خدا را دارند . ..

ماه من غم و اندوه اگر هم روزی ، مثل باران بارید .

یا دل شیشه ای ات ، از لب پنجره عشق ، زمین خورد و شکست، با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود ، که خدا هست ، خدا هست!

او همانی است که در تارترین لحظه شب ، راه نورانی امید نشانم می داد ...

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد !

معنی خوشبختی بودن اندوه است ...!

ولی از یاد مبر ؛

پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا

و در آن باز کسی می خواند ؛

که خدا هست ، خدا هست

و چرا غصه ؟! چرا ؟!

او که در گذشته ما را از ناخوشی ها رهانید اکنون نیز هست ؛ او که سخت ترین تصمیم گیریها را به روش خود بر ما آسان کرد  ، حالا نیز حضور دارد.  پس این همه اندوه برای چه ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
بیتا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.sagiiran.blogsky.com

غم را اگر نیکو ببینی راز وجود شادمانی است
گر غم نباشد شادمانی در جهان نیست
غم همره و همزاد با این سرنوشت است
غم خوردن بیهوده زشت است
باری جهان آئینه واریست
زیبایی و زشتی درین آئینه از ماست
تا خود کدامین رو بخواهی برگزینی

با آرزوی دنیایی شاد برا همه

سمیه شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ http://andeeshebehrghan.blogsky.com/

وبلاگ زیبایی دارید و مطالب بسیار جالب.
همیشه یادت باشه که در بن بست هم راه آسمان باز است
ژرواز را بیاموز....

نسرین سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

رسم امانتداری حکم می کند که نام شاعر را بنویسید عزیز. خانم مهین رضوانی فرد شاعر این شعر است.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد