قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

شعر ناگفته

شعر ناگفته

نه!

کاری به کار عشق ندارم!

من هیچ چیز و هیچ کسی را

دیگر

در این زمانه دوست ندارم

انگار

این روزگار چشم ندارد من و تو را

یک روز خوشحال و بی ملال ببیند

زیرا هر چیز و هر کسی را

که دوستر بداری

حتی اگر یک نخ سیگار

یا زهر مار باشد

از تو دریغ می کند ...

پس

من با همه وجودم

خود را زدم به مردن

تا روزگار دیگر

کاری به من نداشته باشد

این شعر تازه را هم

ناگفته می گذارم ...

تا روزگار بو نبرد ...

گفتم که

کاری به کار عشق ندارم! 

"قیصر امین پور"

نظرات 4 + ارسال نظر
سما سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ http://samfitilemoeen.blogsky.com

سلام..
شرمنده مزاحمت شدم.
اومدم بگم اصلا لغت قشنگی به کار نبردی..
وقتی چیزی از کسی نمیدونی حق نداری زود قضاوت کنی و هر حرفی دلت خواست بزنی..
والله نیاز نمیبینم به تو بگم من چیکار میکنم تو این دنیای مجازی به قول شما..
ولی هر چی که هست از همون چند دقیقه پرسه زدن تو به مراتب بیشتر ارزش داره..
من به تناسب کارم تو اینترنتم و اگه وبلاگ منو میبینی در کنار کارهای واجب و ضروری توی اینترنتم اداره میکنم............
خانومی بهتر بود نمیگفتی
نمیدونم با گفتن این حرف چی عایدت میشه ..
ولی عیب نداره من تو رو میبخشم
خدا هم ببخشه..
من از پرسه زدن تو این دنیای مزخرف متنفرم.. گفتم که فقط و فقط به خاطر کارم اینجام..

راستی تو هدفت از داشتن این وبلاگ چیه که اصلا هم بهش نمیرسی..
گفتن چند تا خط جمله ی عاشقونه چه سودی داره.. برو یه کار مفید بکن که هم به درد خودت بخوره.. هم بدرد دیگران..
قدم خیری بردار..
کاری کن دعای خیر دیگران پشتت باشه نه چیزی دیگه..
خواهش میکنم دیگه به وبلاگم نیا..
من از همون اول که وقتی ده تا کامنت برات گذاشتم شما یه خط جوابمو دادی فهمیدم چه شخصیتی داری..

سمانه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ

یادم رفت اینو بگم..
تو چقدر بیکاری که امار عبور و مرور منو تو وبلاگم داری.....
به شما چه ربطی داره من جواب کامنتهای دوستانم رو زود زود میدم
این کار یه جو معرفت و انسانیت میخواد یه جو احساس مسئولیت که تو با وبلاگی که بنا میکنی و صد البته در راه کمک به کسی یا گروهی هست و در جریان این کار دوستای خوبی پیدا میکنی براشون ارزش قائل بشی و جواب کامنتهاشون رو زود زود بدی..
علی رقم مشغله ی زیادی که تو این محیط داری........

سردار اردلان چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.sardarhacker.persianblog.ir

سلام
وبلاگتون حاوی مطالب بسیار زیبایی بود .
چند تا از اونها رو با ذکر منبع و دادن لینک توی وبلاگم کپی کردم اگر از این موضوع ناراحت شدین بگین تا از رو وبلاگ برشون دارم .

وسو دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام
خیلی عالیه
خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد