قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

فرصت ها را دریابید

فرصت ها را دریابید

 

من

سال نو

برگی تازه از کتاب عمر توام

فرصتی دیگرم

تا هنر زندگی تو را بنمایانم

تا آموخته های ماههای گذشته را

در من تجربه کنی

من سالی تازه ام

که آرزوهای سر کوفته ات را

در خویش نهفته ام

آمده ام تا بکاری ام

و از درون هستی من

آرزوهای سرپوش نهاده ات

امیدهای نا امید شده ات

و دعا های به استجابت نرسیده ات را

که چشم به را عزم جزم تواند بیابی

آن گاه که تو بیایی

اینان از خواب برانگیخته می شوند .

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

وبلاگت خوبه اما غیر از شعر مطلب هم بذار تبادل لینک چطوره؟

فرزاد دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام... مرسی منم لینکت کردم بازم سر بزنی خوشحال می شم...با اجازه

فرزاد جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام هدا خانوم...نیستید؟

مهتابی جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ق.ظ

در این دنیا چیز های زیبای زیادی وجود داره
اما ما از کنار این زیبایی ها به سادگی می گذریم و همه ی فرصت های خوب زندگی رو از دست می دیم
افکار جالبی داری
به هر حال موفق باشی

خاله اقدس جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام
این مطلبو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
به نظر پاسخ بده چون سر کردونم و جای ثابت ندارم
سال نوت مبارک باشه
اینم عیدی خاله اقدس
برو کار می کن نگو چیست کار بچه جون این کارا چیه میکنی
بعدا نگی خاله اقدس عیدی ندادا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خاله اقدس سلام
این مطلبو یادم نیست از کجا آوردم گمونم تو یه کتاب خوندم
سال نو رو بهت تبریک می گم
من کار می کنم تو برو کار کن که الافی تازه سر گردونم هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد