قاصدک

شعر و...

قاصدک

شعر و...

من برگشتم

دوستان خوبم سلام

میگن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است پس فرا رسیدن سال نو رو بهتون تبریک می گم.

راستش من تو این مدت نبودم مطلب فرصت ها را دریابید هم دادم بچه ها برام آپ کردن که اصلا باب میلم نبود.به هر حال تصمیم دارم در طی چند روز آینده متن نامه شهید علم الهدی که خطاب به خواهرش نوشته رو بنویسم پس منتظرم باشید.

 پس تا بعد...

             

نظرات 2 + ارسال نظر
م.هنر جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://nima36.mihanblog.com

من هم سال نو را به شما وخانواده محترمتون تبریک می گم وآرزوی سالی پر بار براتون دارم.
چه تصویر زیباییه! بهش میاد که مطلبش هم در مورد گل نرگس(عج) باشه.

فرزاد شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام هدا خانوم خوشحالم بعد از مدتها برگشتید مرسی که بهم سر زدید.
بالاخره از دختر خانمها انتظار نمیره که تمام بازیها رو دنبال کنند همین که لیگ برتر رو دنبال می کنید کافیه.
مرسی که برای تیم مورد علاقم(بایرن مونیخ) آرزوی موفقیت کردید.
خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد